Opinie klientów o sklepie Tylem.pl

[do action=”rabat”/]

Jestem bardzo wdzięczna Panu Marcinowi, za odpowiednie nakierowanie. W dodatku przekonana, że nie chciał mi sprzedać najdroższego fotela tylko taki, który będzie odpowiedni i dopasowany, spełniający wszystkie wymagania nie tylko rodziców, ale i dziecka. Wysłuchał co ja właściwie chcę i w kilku przypadkach wytknął mi błędy. Powiem szczerze tego oczekuję od sprzedawcy pełnego profesjonalizmu!
Profesjonalne doradztwo przy zakupie fotelika W żadnym sklepie nie spotkałam się z tak fachową obsługą. Przed wizytą w sklepie wypełniłam ankietę na temat moich wymagań dotyczących produktu i otrzymałam szybką odpowiedź z wytypowanymi modelami – bardzo pomocne przy wyborze fotelika. Na miejscu również mogłam liczyć na fachową poradę (bez „wciskania” najdroższego modelu, tylko takiego, jaki dla nas będzie najlepszy), przymierzenie fotelików. * Wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów Obsługa klientów poza standardowymi godzinami pracy, „zadośćuczynienie” za drobne, niezawinione przez sklep opóźnienie w dostawie produktu. Gorąco i szczerze polecam. Pełen profesjonalizm.
Marta, Opineo.pl
Rewelacyjna obsługa, full profesjonalizm, szeroka wiedza, cierpliwość i zaangażowanie. Zakup dokonany w sklepie na miejscu, fotel zamontowany wraz z demonstracją jak to zrobić, sprzedawca udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania. Jestem więcej niż zadowolona i zdecydowanie polecam.
corkakazika, Opineo.pl
Wszystko ok, można śmiało polecić ten sklep. W moim przypadku była to wizyta w sklepie. Na miejscu dostępny duży wybór modeli (w tym axkid), można oglądać i przymierzać do swojego samochodu. Pan sprzedawca ma dużą wiedzę o fotelikach, chętnie i obszernie się nią dzieli, pokazuje jak zamontować i sprawdzić fotelik.
Britax, Opineo.pl